Гарантія та сервіс

Гарантія

E-COMPS пропонує Вам продукцію тільки високої якості від провідних світових виробників, а також має великий асортимент необхідної продукції на власному складі. Наша команда допоможе Вам здійснити покупку легко та оперативно, отримати професійну консультацію за всіма питаннями що Вас цікавлять.

Ми зацікавлені в здійсненні вдалих закупівль та якісному обслуговуванні наших клієнтів! Для нас важливо Ваше позитивне враження про нас.

Наполегливо рекомендуємо здійнювати закупівлі обдумано та згідно Вашим технічним вимогам. Якщо у Вас виникли складності з вибором - Вам будуть раді допомогти наші спеціалісти.

 

УМОВИ НАДАННЯ ГАРАНТІЇ

1. Гарантійний ремонт обладнання проводиться за умови пред'явлення клієнтом повністю заповненого гарантійного талона.

2. Доставка обладнання, яке підлягає гарантійному ремонту, в сервісну службу здійснюється клієнтом самостійно і за свій рахунок, якщо інше не обумовлено в додаткових письмових угодах та договорах.

3. Гарантійні зобов'язання не поширюються на матеріали і деталі, які вважаються матеріалами, що витрачаються в процесі експлуатації.

 

гарантия E-COMPS не несе відповідальності перед клієнтом за прямі або непрямі збитки, втрачену вигоду або інші пошкодження, що виникли в результаті виходу з ладу придбаного обладнання.

 

Сервіс

В нашому сервісному центрі виконується гарантійне та післягарантійне обслуговування контрольно-вимірювальної апаратури та радіомонтажного обладнання придбаного тільки в нашій компанії.

Терміни гарантійного обслуговування відповідають термінам, встановленим у гарантійному талоні.

Для приладів на гарантії та за умови, що прилад вийшов з ладу не з вини споживача, всі роботи по ремонту, заміні деталей та вузлів виконуються безкоштовно. На всі виконані роботи надається гарантія.

 

УМОВИ ПРИПИНЕННЯ ГАРАНТІЇ

1. Невідповідність серійного номера обладнання з серійним номером, вказаним у гарантійному талоні, інформаційному та / або інших письмових угодах.

2. Наявність явних чи прихованих механічних пошкоджень обладнання, викликаних порушенням правил транспортування, зберігання або експлуатації.

3. Виявлене в процесі ремонту невідповідність Правил та умов експлуатації, що пред'являються до обладнання даного типу.

4. Пошкодження заводських контрольних гарантійних етикеток і пломб (якщо такі є).

5. Наявність всередині корпусу обладнання сторонніх предметів, незалежно від їх природи, якщо можливість подібного не обумовлена ​​в технічній документації та Інструкції по експлуатації.

6. Відмова устаткування, що викликано впливом факторів непереборної сили та/або діями третіх осіб.